תפסיקו לחלום

חבילות לימוד
במחירים ללא תחרות!

אזורי הלימוד :

יוצאים לדרך

תפסיקו לחלום

חבילות לימוד
במחירים ללא תחרות!

יוצאים לדרך

למה ללמוד אצלנו?

התאמת מורה

המורה המתאים ביותר בשבילך, אנו מכירים בכך שיש דבר הנקרא "כימיה" בין מורה לתלמיד אשר קריטית להתקדמות והצלחת התלמיד. לפיכך אנו מאפשרים לך לבצע שיעור נסיון ראשון להתרשמות וקבלת החלטה כי אכן הוא המורה המתאים ביותר בשבילך.

חיסכון בתשלום

אצלנו תוכל ללמוד נהיגה במסגרת חבילות לימוד נהיגה במחירים שיחסכו לך מאות שקלים ובפריסת תשלומים הטובה ביותר וכל זאת ללא שום התחייבות, לא היית מרוצה? קבל כספך חזרה בקיזוז השיעורים שבוצעו בפועל.

יחס אישי

100% תשומת לב בשיעור הנהיגה = שיעורים יעילים יותר. בית ספרנו מעסיק מורים שמתעסקים נטו בלימוד נהיגה, כל השאר בידיים של צוות ההנהלה

חיסכון בזמן

הזמן שלך יקר ? בא לך כבר להיות עצמאי ולא תלוי באחרים? לשם כך אנו מאפשרים לך לבצע את השיעורים בכפולות ואף בשלשות כך שתוכל לסיים את מינימום השיעורים הנדרש בזמן הקצר ביותר.

אפליקציית טוב קונטרול

הזמנת שיעורים 24/7 מהנייד שלך, אפשרות צפייה און ליין בדוח השיעורים. שקיפות מלאה!

שיעור ניסיון

קביעת שיעור ניסיון ללא התחייבות לצורך חיזוק החלטתך ללמוד איתנו, לא היית מרוצה ? לא שילמת!

זמינות גבוהה לשיעורים

אנו מנתבים אותך למורה הנהיגה הכי זמין לביצוע שיעורי נהיגה כך שהשיעורים יתנהלו בצורה סדירה ובכמות שיעורים טובה להתקדמות יעילה בתהליך לימוד הנהיגה.

החבילה כוללת:​

18 שיעורי נהיגה 60 דק' (מינימום ע"פ חוק)

שיעור נהיגה
בונוס 60 דק'

עד 2 טסטים חיצונים

מבחן פנימי

שיעור ניסיון ללא התחייבות! לא אהבת? לא שילמת!

אין התחייבות! הפסקת באמצע? תקבל כספך חזרה עבור החבילה ששולמה

אפליקציה יחודית לניהול השיעורים והטסט

לקביעת שיעור ניסיון ללא התחייבות וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או התקשרו

המלצות עלינו

לבית ספר נהיגה טוב תודה על השירות האדיב והמקצועי ובמיוחד לרפאל על היחס החם והעזרה ! וכמובן תודה ע-נ-ק-י-ת למורה מספר 1 מירו !!!!!! לא מאמינה שגם אני הצלחתי לעבור טסט בהצלחה, משימה שנראתה לי כמעט בלתי אפשרית הפכה לאפשרית וחווייתית אחריי מספר שיעורים ! תודה על הסבלנות, התמיכה וההקשבה ! אין ספק שזכיתי במורה הכי טוב בארץ !!! זכיתי להכיר בנאדם מקסים עם לב גדול, מלא בנתינה וברצון עז לעזור לכל תלמיד לעבור בהצלחה ! ממליצה בחום !!!
Luba Lashchyonov
רכב פרטי, 12 לאוגוסט
שלום לכולם אני רציתי לשתף אתכם בחוויה של נהיגה על משאית , יחס מאורטל המקסימה ♥️, עם מורה לנהיגה סובלני אדיב מנומס ורגוע שהפך את החווייה למהנה מאוד . מאוד ממליץ בחום ובאהבה.
Chezi Dvir‎
משאית עד 12 טון, 19 ליוני
בית ספר מקצועי ותוך כדי נותן תחושת אכפתיות ושייכות כלפי כל תלמיד. ממליצה על המורה דורון גבע, מורה תותח, מסביר בצורה נעימה ומובנת כל דבר ותמיד נותן תחושת ביטחון. ממליצה!
חן שגב
רכב פרטי, 31 למאי
בית ספר מעולה ויש מורים מדהימים במיוחד דורון. שהיה לי כיף ללמוד איתו וגם כשרציתי לוותר בהתחלה,הוא לא ויתר עליי. תודה על הכל אתה מורה מדהים
ליאור שמעון
רכב פרטי, 9 ליולי
מירו היקר אותך אני מכירה המון זמן בן אדם עם נתינה , צנוע , תמיד עזרת בכל דבר , ולב רחב 🙏 לא היה לי ספק שאתה תהיה המורה של גיא בנהיגה תודה לך הסבלנות שהיית לצידו שותף בנהיגה שלימדת אותו וכיוונת אותו בדרך הנכונה שגם אם חשש או טעה דאגת לתת לו בטחון ולקבל את הטעות באהבה והבנה לימדת אותו לא לנסוע בחיפזון ולהאמין בעצמו בכביש בזכותך הוא קיבל רישיון מעריכים אותך מאוד
מיכל וגיא
משאית עד 12 טון, 19 ליוני
בית ספר מדהים, עם שירות אדיב ומהיר ! ותודה רבה למירו המורה מספר 1! סבלני וקשוב, יודע בדיוק איך לכוון כל תלמיד להצלחה וגם להרגיע כשלא מצליחים משהו יודע להקשיב ולהצחיק . פשוט מורה מדהים! ובזכותו עברתי טסט ראשון ממליצה בחום ללכת ללמוד אצל מירו !
דנית נפתלי

השאלות הנפוצות


1. יש למלא טופס בקשה דיגיטלי לרישיון נהיגה באתר משרד התחבורה.

2. לאחר מילוי הטופס יש לגשת עם ת.ז לאופטמטריסט מורשה משרד התחבורה ולבצע בדיקת עיניים.

3. בשלב זה ניתן להתחיל את שיעורי הנהיגה אך מומלץ לבצע מבחן תיאוריה בהקדם האפשרי.

כן, במידה ולא יתאים לך המשך לימודים על מה שבחרת, יתאפשר לך בכל עת לבקש לעבור רכב ולהמשיך בדיוק מאותה נקודה עם אותה החבילה שרכשת.

מהבית! מהבית ספר! או מכל מקום אחר שתבחר כל עוד זה באזור הוד השרון/כפר סבא/רעננה.

אצלנו יש מגוון אפשרויות להזמנת השיעורים.
דרך המורה ו/או דרך אפליקציית 'טוב קונטרול' דרכה ניתן להזמין שיעורים בצורה עצמאית/לבצע תשלומים נוספים במידת הצורך, ולעקוב 24/7 און ליין על דוח התלמיד שלך.

דילוג לתוכן